Всички продукти на Garnier по света получиха официална сертификация от програмата Leaping Bunny в рамките на Cruelty Free International, водеща организация, работеща за прекратяване на тестовете върху животни в световен мащаб.
Leaping Bunny изисква от брандовете да разследват цялата си верига на доставки, включително всички суровини и отделни съставки. Сертификат се дава на всички крайни продукти на бранда - отделни продукти или изделия не могат да бъдат одобрявани самостоятелно.
За Garnier това означаваше да получи декларации от повече от 500 доставчици, които доставят над 3000 различни съставки, от цял свят. В продължение на много месеци Garnier и Cruelty Free International работиха заедно, за да осигурят тези доказателства и да гарантират, че всеки продукт в глобалното портфолио на Garnier може официално да показва логото Leaping Bunny на Cruelty Free International – международно познатото cruelty frее лого. Този строг процес гарантира, че потребителите могат да купуват продукти на Garnier с пълна увереност, знаейки, че те отговарят на строгите критерии на Leaping Bunny.
"Garnier е глобален бранд, познат на всички нас. Да се работи с тях, за да се сложи край на опитите с козметика върху животни и да се обяви, че те са официално част от програмата Leaping Bunny на Cruelty Free International, е истинско постижение. Отне ни много месеци, но Garnier направи старателна преоценка на всеки доставчик и източник и ние сме напълно уверени в резултатите."
"Garnier е посветен на прекратяването на опитите с животни от 1989 г. насам. Да бъдеш официално одобрен от Cruelty Free International в рамките на програмата Leaping Bunny е истинско постижение и винаги е било важна част от нашата мисия Green Beauty. Днес Garnier прави още една зелена стъпка към превръщането си в напълно ангажиран, устойчив, прозрачен бранд, който доставя Green Beauty на всички нас.“
Ейдриън Коскас, президент на Garnier Global Brand
Инициативата Green Beauty
Това съобщение от Garnier е признание за една забележителна година за бранда. През 2020 г. Garnier обяви инициативата си Green Beauty, цялостен подход към устойчивостта, трансформиращ всеки етап от веригата за създаване на стойност на Garnier и драстично намаляващ въздействието на бранда върху околната среда.
Знаехте ли?
КУПИХ ПРОДУКТ НА GARNIER, НО НЕ ВИЖДАМ ЛОГОТО НА „LEAPING BUNNY“. ТОВА ОЗНАЧАВА ЛИ, ЧЕ ПРОДУКТЪТ ИМА СЕРТИФИКАТ CRUELTY FREE?
Актуализираме активно нашата опаковка, за да бъде видно логото върху нея, но не бихме искали да я унищожаваме, затова я актуализираме стъпка по стъпка. Но не се притеснявайте, всички наши продукти (независимо дали носят логото върху себе си или не) вече са получили официално одобрение от организацията Cruelty Free International в рамките на програмата „Leaping Bunny“.
КОИ СА CRUELTY FREE INTERNATIONAL И ЗАЩО GARNIER ИЗБРА ПАРТНЬОРСТВО С ТАЗИ ОРГАНИЗАЦИЯ?
Cruelty Free International работи за спиране на тестовете върху животни по целия свят. Те правят това чрез изследвания и откриване на реалния живот на животните в лаборатории. Те насърчават вземащите решения да направят положителни промени за животните. И се борим за по-добра наука и живот без жестокост.
Логото „Leaping Bunny“ на организацията Cruelty Free International е световно разпознаваемо в областта на козметиката, продуктите за лична хигиена и битовите продукти. Това е единственото международно лого, което изисква от компанията да внедри система за проследяване на доставчиците, да проверява веригата на доставки по отношение на тестовете върху животни до нивото на производителя на съставките, да се придържа към политика на фиксирана дата на прекъсване и да приема текущи независими одити, за да гарантира спазването на всички тези аспекти.
По тази причина ние вярваме, че програмата „Leaping Bunny“ предлага на потребителя възможно най-доброто уверение, че марката прави всичко възможно, за да контролира непрекъснато своята мрежа за доставки и да се застъпва за премахването на тестовете върху животни от нейната верига за доставки.
ЗАЩО GARNIER ПОЛУЧИ СЕРТИФИКАТ ОТ CRUELTY FREE INTERNATIONALО ПО ПРОГРАМАТА „LEAPING BUNNY“ СЕГА?
Garnier се застъпва за свят без опити върху животни от 1989 г., но днес знаем, че трябва да направим една крачка по-напред. Ето защо работихме в тясно сътрудничество с Cruelty Free International, за да получим тяхното потвърждение и да успокоим нашите потребители в световен мащаб. Garnier е марка, която претърпява истинска трансформация, от подобряването на въздействието върху околната среда до официалното потвърждение в рамките на програмата „Leaping Bunny“, и ние искаме да направим всичко възможно, за да се превърнем в наистина посветена марка.
КАК ИЗГЛЕЖДА ПРОЦЕДУРАТА И КОЛКО ДЪЛГА ВЕЧЕ?
За да получи статут „Leaping Bunny“, марката трябва да предостави доказателства от всеки доставчик, които след това се преглеждат редовно. За Garnier това означаваше да получи декларации от повече от 500 доставчици, които доставят над 3000 различни съставки, от цял свят. В продължение на много месеци Garnier и Cruelty Free International работиха заедно, за да осигурят тези доказателства и да гарантират, че всеки продукт в глобалното портфолио на Garnier може официално да показва логото „Leaping Bunny“ на Cruelty Free International.
ЗАЩО Е LEAPING BUNNY ЛОГОТО ЗЕЛЕНО НА ОПАКОВКАТА, КОГА Е ОБИЧАЙНО РОЗОВО ИЛИ ЧЕРЕНО?
Leaping Bunny логото, което постепенно поставяме върху опаковката, е сертифицирано от Cruelty Free International. Ние избрахме зеленото лого поради отличителния дизайн и печат.
СЕРТИФИКАТЪТ НА ОРГАНИЗАЦИЯТА CRUELTY FREE INTERNATIONAL ОЗНАЧАВА ЛИ, ЧЕ ПРОДУКТИТЕ НА GARNIER СА ОРГАНИЧНО СЕРТИФИЦИРАНИ?
Одобрението в рамките на програмата „Leaping Bunny“ и органичното сертифициране са две различни неща. Нашата гама Garnier Bio е сертифицирана по ECOCERT в рамките на програмата „Cosmos Organic“, и също така има официално одобрение на организацията Cruelty Free International в рамките на програмата „Leaping Bunny“.